Skip to content

De tre forretningsben

3 forretningsben og 1 servicecenter

Fundamentet er støbt for den
fortsatte udvikling af Deco Group

Consumer

‘Consumer’ er vores seneste forretningsben i Deco Group. Her er 100% fokus på forbrugerne samt deres købsadfærd og oplevelse med vores MTM-produkter. Her slår vi på værdier som høj personlig service, prima kvalitet og den gode købsoplevelse. Vores teams har altså her den direkte kontakt med forbrugerne – fra booking af gardinbus til montering og efterfølgende service. Vi måler vores succes på den direkte feedback fra forbrugerne. 

Retail

I tæt samarbejde med vores retail-kunder har vi de eneste +40 år indsamlet en kæmpe viden og Best Practice omkring detailhandlen. Vi har udviklet koncepter inden for både DIY og MTM, der imødekommer kundens behov og ønsker. Naturligvis uden at gå på kompromis med hverken kvalitet eller service. Vi sørger naturligvis for, at konceptet implementeres og forankres ude i butikkerne. 

Business

Det tredje forretningsben er ‘Business’. Her er fokus på de mindre og større erhvervsvirksomheder, hvor vi sammen øjner en unik mulighed for et godt og langvarigt samarbejde omkring vores MTM-produkter. 

Servicecenter

I paraplyen over alle tre forretningsben har vi vores ‘Service-center’, som er de teams i Deco Group, der yder støtte og support til de tre ben. Fælles for disse afdelinger er, at her sidder både specialister og solide midtbanespillere med kompetencer inden for hvert ben. 

0 +
års erfaring
0 +
medarbejdere
0 år
gennemsnitsalder
0 +
gardinbusser

Kundens forretning er vores forretning

I tæt samarbejde med vores kunder har vi samlet stor viden og Best Practice omkring detailhandlen. Vores koncept bygger på en tilpasset pakkeløsning, der imødekommer kundens behov og ønsker – uden at gå på kompromis med hverken kvalitet eller service! Vi sørger naturligvis for, at konceptet implementeres og forankres ud fra kundens strategiske grundlag. 

James Bond med kant

Jo, den er god nok! Vi har bygget en sort og LED-oplyst tunnel i bedste James Bond-stil, der forbinder det nye runde hus med den gamle bygning fra 1986. Vi glemmer nemlig aldrig, hvor vi kommer fra, men er heller ikke bange for at turde vise omverdenen, at vi er best in class og vil være med til at gøre en forskel – både for vores kunder og medarbejdere. Derfor er vores oplyste James Bond-tunnel faktisk et visuelt godt eksempel på vores virksomheds-ånd og på hvordan vi arbejder – med kant uden at være firkantet!

En ‘can-do’ tankegang

Vores mest værdifulde aktiver og ambassadører er utvivlsomt vores medarbejdere, der sidder på vores kontorer i henholdsvis Danmark, Sverige, Norge og Finland. Det er takket være dem og deres ‘can do’-tankegang, entusiasme og store produktviden, at vi i dag sidder som markedsledende inden for produktion af gardiner, gardinstænger og badtilbehør. Dén tilgang er i dag gennemsyret i hele vores organisation – fra forretningsmodel til produktudvikling – fra kontor til lager. Vi tilvælger bevidst medarbejdere, der kan og vil flytte ikke bare sig selv, men også vores forretning. Organisationstrukturen er udpræget flad med lavt fra gulv til loft. Så hvis du kan og vil, så får du skam også lov!ud fra kundens strategiske grundlag.

Vil du være forhandler?

Du kan også blive en del af vores forhandlerteam