Freight Manager (Supply Chain Manager-aspirant)

Ansøgningsfrist 18. September 2020

Er du uddannet speditør eller har du en anden relevant logistikmæssig baggrund og kan du dokumentere målbare resultater inden for transportbranchen? Er du skarp, selvstændig, struktureret, engageret og ikke bange for at tage ansvar?

Har du lyst til at blive en del af Skandinaviens mest spændende koncept inden for solafskærmning?

– Så er det dig vi skal have med på vores vinderhold, da vi søger en ny kollega til vores Supply Chain-afdeling.

Fra A til B

Hos DECO GROUP vil du som fragtansvarlig komme til at beskæftige dig med fragt i alle afskygninger. Vi disponerer primært varer fra Europa og Asien, men ligeledes fragter vi intercompany mellem vores datterselskaber og lagre i Skandinavien, samt distribuerer alle vores ordrer helt til detail eller direkte til slutbrugeren. Stillingen indeholder derfor alle facetter af freight. Det er din opgave at administrere og forhandle rammeaftaler og sikre at de logistikmæssige leverandører er i sync med behovene hos vores lagre og disponeringsteam.

Du vokser med opgaven

Vi drømmer om en meget skarp, energisk og struktureret manager med potentiale for mere. Du har ansvaret for den daglige fragt, men viser ret hurtigt, at du VIL og KAN mere end det. Du skal have lyst og evne til at forfølge rollen som Supply Chain Manager. Kan du vise de rigtige resultater, det rigtige overblik og autoritet, får du det fulde driftsmæssige ansvar for al fragt, disponering og lager i koncernen.

Din profil

Dit grund-dna er struktur og du udnytter dine faglige kompetencer til at skabe et fragtgrundlag, der sikrer kvalitet og økonomi. Du besidder vindermentalitet og et overdrevent opfølgningsgen – middelmådighed beskæftiger du dig ikke med! Du har en administrativ tilgang, men du kender selv til at gå i driften, så medarbejderne i Supply Chain kan relatere til dig, og du til dem. Du mestrer desuden engelsk på forhandlingsniveau.

Dit nye job består i:

  • At koordinere al fragt
  • At sikre de bedste priser
  • At sikre, at leveringstider altid overholdes
  • At logistikoptimere
  • At lave rammeaftaler for alt fragt
  • At tænke ”ud af boksen” – vi VIL være bedst – også på fragt og logistik!

Du skal derfor besidde:

  • Ledelseserfaring
  • Solid bagage i rygsækken, inden du tiltræder stillingen
  • Et struktureret og stabilt overblik
  • Procesforståelse
  • Rutineret IT-erfaring samt gerne kendskab til Navision/NAV
  • Kompetencer indenfor relevante regler og love, eks. tarif, told og div. indberetninger

Du skal profil- og kompetencemæssigt være den bedste kandidat til Supply Chain Manager-jobbet!

Et stærkt team i ryggen

Du bliver en del af vores Supply Chain team på ca. 30 medarbejdere, fordelt på disponering, fragt og lager.

Supply Chain lever og ånder for effektivitet for derved at give vores salgsafdeling det bedste grundlag for at tilgå markedet fra den absolut bedst konkurrencemæssige vinkel.

Vi løfter i flok, især i de ekstra travle perioder. Selvom ansvar altid er tydelig defineret, er der altid masser af sparring og vejledning at hente, både hos dine kollegaer i hele virksomheden samt hos vores koncerndirektør for Indkøb & Logistik som du refererer til.

Interesseret?

Hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om stillingen, kan du kontakte HR & Recruitment afd. Att. Lars Ladegaard Christensen på tlf. 209 10 209.

Ansøg jobbet her