Medarbejder til kundeservice & support i Onsite (gardinbusafdeling)

Ansøgningsfrist 08. March 2021

Har du lyst til at blive en del af det førende gardinbuskoncept i Danmark, og har du altid kunden i fokus?

Har du solid erfaring med kundesupport, evt. fra kundecenter eller en anden supportafdeling, så er det måske dig, der er vores nye kundeservicemedarbejder til vores hovedkontor i Randers.

Vi supporterer, via vores landsdækkende gardinbuskoncept, nogle af Danmarks største detailkæder, samt specialhandlere inden for kategorien gardin & solafskærmning.

Dine arbejdsopgaver er:

  • Primær kundesupport til vores gardinbusser og ”deres kunder”
  • Ordre- og reklamationsbehandling
  • Salgssupport & aftersales service
  • Produktvejledning
  • Mail- og telefonsupport
  • Ad hoc-opgaver

Du skal derfor besidde:

  • Solid kundesupporterfaring
  • ERP, eks. Navision, erfaring – klart en fordel
  • God administrativ forståelse af køb, salg og fakturering
  • Serviceminded, tålmodig og med tilpas ”røv i bukserne”!
  • Moden tilgang til opgaven, men med fart over feltet!
  • Glad telefonstemme – fyldt med godt humør og god energi
  • Udpræget teamplayer

Et stærkt team i ryggen

Du bliver en del af vores Onsite support-team på 11 dedikerede medarbejdere, som hver dag spiller en vigtig og central rolle i virksomheden. Det er her, vi har kontakten til forbruger. Der er altid masser af sparring og vejledning at hente, både hos dine kolleger samt hos vores Onsite Manager, som du vil referere til.

Interesseret?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte vores Onsite Manager, Karina Mark på tlf. 4358 4424, eller vores Head of Recruitment Lars Christensen på tlf. 2091 0209

Send din ansøgning snarest – vi afholder samtaler løbende.

Stillingen er fuldtid og løn aftales efter kvalifikationer.

Ansøgning

Søg stillingen online her