Norsktalende kundeservicemedarbejder

Ansøgningsfrist 21. December 2018

Kan du smile gennem telefonen? Har du solid erfaring fra en support-afdeling? Og taler og skriver du norsk?

Kan du sætte tjektegn ved alle tre spørgsmål – så er det måske dig, der er vores nye support-medarbejder.

Dine arbejdsopgaver er:

  • Primær kundesupport til de norske kunder
  • Support til vores norske kolleger
  • Ordre- og reklamationsbehandling
  • Salgssupport inkl. aftersales
  • Produktvejledning
  • NOBB-vedligehold, kampagne og prisændringer
  • Kundeoprettelser og vedligeholdelse af kundekartotek

Du skal derfor besidde:

  • Solid support-erfaring
  • Navision-erfaring – klart en fordel
  • God administrativ forståelse af køb, salg og fakturering
  • Norsk-kundskaber helt i top – gerne dit modersmål
  • Serviceminded og tålmodig
  • Glad telefonstemme – fyldt med godt humør og god energi
  • Udpræget teamplayer

Et stærkt team i ryggen

Du bliver en del af vores support-team på 6 dedikerede produktnørder siddende på hovedkontoret i Randers. Vores support-team spiller en vigtig og central rolle i virksomheden. Det er her, vi har kontakten til kunder og slutbrugere, så vi kan give de øvrige afdelinger det bedste grundlag for at tilgå markedet på den absolut bedste måde. Selvom dit ansvar er tydeligt defineret, er der altid masser af sparring og vejledning at hente, både hos dine kolleger samt hos Customer Service Manageren, som du refererer til.

Tiltrædelse: snarest

Interesseret?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Cæcilie Holleufer på tlf. 4358 4384.

Send din ansøgning til job@decogroup.dk snarest med emne ”Kundeservicemedarbejder”. Vi afholder samtaler løbende. Løn aftales efter kvalifikationer.