Onboarding
Godt begyndt er halvt fuldendt
Onboarding
Vi er hele tiden på jagt efter nye talentfulde kolleger, der brænder for deres arbejdsområde og ønsker at være med til at forme Deco Groups fremtid. Vi sætter pris på mangfoldighed blandt vores kolleger, da vi ser det som nøglen til vedvarende vækst og udvikling.
Som udgangspunkt håndterer vi alle rekrutteringer gennem eget HR-team. Det gør vi for at sikre, at der er en godt match mellem kandidat og jobbet. Samtidig sikrer vi, at vores værdier matcher vores kommende kollega.
Dit første indtryk af os som din kommende arbejdsplads er vigtigt for din succes hos Deco Group. Derfor sørger vi for, at der laves en introplan, og at du får tilknyttet en eller flere mentorer, der vil hjælpe dig med at komme godt i gang.
Efter din første måned vil din leder normalt afholde en introsamtale med dig. Her kan I sammen afklare eventuelle udfordringer og besvare spørgsmål om os og jobbet.
Gardinsælgere og -montører
Alle nye gardinsælgere og -montører bliver tilknyttet et team, hvor din teamleder agerer som både mentor og sparringspartner. Derudover gennemgår du et 12-ugers onboardingforløb, som inkluderer et e-læringsforløb ved opstart, samkørsel og sidemandsoplæring med din teamleder og dygtige ambassadører inden for salg og montage.
Du deltager yderligere i et 3-dages kursus hos vores Academy i Greve, hvor du bliver uddannet i vores gardiner.
At begå fejl er en naturlig del af at være ny medarbejder, og det er derfor vigtigt, at du kontakter din teamleder, hvis du oplever, at noget er svært. På den måde kan vi sikre, at du får den nødvendige oplæring, så du lykkes i dit arbejde hos Deco Group.
Vi ser frem til at have dig med på holdet!
-
Vores medarbejdere siger:Vi har det fedeste sammenhold i mit team - og det gør bare, at jeg yder en ekstra indsats"
Birgitte, Montør (Consumer)
-
Vores medarbejdere siger:Det er vigtigt for mig, at min arbejdsplads vil minimere klima-aftrykket!
Patrick, Supply Chain Director (Servicecenteret)
-
Vores medarbejdere siger:En god dag er, når vi spiller sammen, og det hele går op i en højere enhed!
Lise-Lotte, IT- & Project Manager (Servicecenteret)
-
Vores medarbejdere siger:Der er altid hjælp at hente hos mine kolleger!
Jan, Warehouse (Servicecenteret)
-
Vores medarbejdere siger:For mig betyder det meget, at der er fokus på kompetence- udvikling, så jeg når mit max-potentiale!
Lars-Jørgen, Head of Installation & Coordination (Consumer)
-
Vores medarbejdere siger:Jeg kan godt lide, at der sker noget nyt, så vi hele tiden udvikler os.
Scarlett, Product Manager DIY (Servicecenteret)
-
Vores medarbejdere siger:En god dag er, når jeg og mine kolleger finder den helt perfekte løsning!
John, Salgschef (Trade)
-
Vores medarbejdere siger:Det motiverer mig, at jeg kan hjælpe kunderne med deres udfordringer!
Janne, Kundeservicechef (Servicecenteret)
-
Vores medarbejdere siger:Man kommer langt med et smil og en positiv allitude!
Emina, Team Leader Kundeservice (Consumer)
-
Vores medarbejdere siger:Succes er at elske det, du gør, og at gøre det, du elsker!
Lene, COO
-
Vores medarbejdere siger:Det er vildt fedt, at vi har fokus på mere bæredygtighed!
Carsten, Academy & Skills Manager (Consumer)